reklama

Biela stránka

/2001/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

smútok dlhší ako pamäť,

hoci vety nežnosti vieš naspamäť

a pamäť dlhšia je o sny,

a žiaľ stal sa rokmi príliš mocný,

videl som farby jasnejšie,

červenú červenšie

a živšie ako tvoju krv...

...strach zbabelší ako ja dnes

a ja sa bojím o to viac,

že z oblakov sna spadneš,

že zo strachu z výčitiek horiac

v popol skazy sa obrátim,

neverím v seba,

dúfajúc, že lásky viac mi treba,

našiel som túžby stratené,

odlesk tvojej lásky na stene,

kde v noci premieta sa film,

ktorý nie je v mojej moci,

sám rozkradol som svoju dušu,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pre smútok jemnejší ako zamat,

pre lásku, ktorú nemôžem mať,

pre hnus a krásu ľudí,

pre vietor, ktorý mi dával krídla...,

pohľaď mi do očí,

daruj pohľad, ktorý nemučí,

slobodu hlbokého spánku,

prosím...,

polož predo mňa bielu stránku

Tomáš Macsai

Tomáš Macsai

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  poéziakomentáre

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu